HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Időkapszula

2009.07.30. 00:17 MegaBrutal

Érdekes, hogy az ember mire bukkanhat rá régi könyvjelzők között. Meg úgy általában a neten, rég nem látogatott helyeken. Ezt a kérdést 2 éve tettem fel a Yahoo! Answers weboldalon, de már rég elfelejtettem. Még most is egyetértek akkori önmagammal, bár ma nem így fogalmaznám meg ezeket a gondolatokat. (Kezdjük ott, hogy szerintem ennél tudok színesebben is fogalmazni angolul, habár már akkor is megvolt a nyelvvizsgám, szóval akkor valószínűleg csak rossz passzban lehettem.)

Néha jó benézni a régi könyvjelzők közé (ezt pl. ott találtam), és néha szintén érdemes egy Google keresést indítani a saját nevünkre/nicknevünkre. Sok érdekes dolgot találhat az ember, amiről már meg is feledkezett.

Time, Dr. Freeman? Is it really that time again? It seems as if you only just arrived.
(G-Man / Half-Life 2)

Upload new patch

Címkék: érdekes én gondolat idő

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr681276766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása