HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Rosszkedv

2009.08.08. 13:54 MegaBrutal

Az utóbbi napokban nincs túl jó kedvem. Ennek több oka is lehet. Szerintem ezek eredője okozza az elkedvetlenedést.

  • Valamelyik nap beszélgettem valakivel, aki nagyon valószínűsítette, hogy csak bemesélem magamnak, hogy aspie vagyok. Az volt a szar, hogy e mellett igen határozottan tudott érvelni. Első körben bebizonyította, hogy az AS betegség. (Na jó, azért az nem volt bizonyítás, viszont igen hatásos érv, ami az evolúcióra épül.) Tudtam arról, hogy lesznek ilyen emberek, de arra nem gondoltam, hogy ennyire okosak - vagy legalábbis ügyesek. Vagy az is lehet, hogy csak én vagyok béna, hogy még olyan vitákban is alul kell maradnom, amelyekben igazam van. Vagy az is lehet, hogy tényleg bemagyarázom. Egyik se szívderítő. Egyébként nem sikerült meggyőznie, inkább Semotára és Rodielre hallgatok, na meg ugye magamra, ugyanis én sokkal jobban ismerem magam, na de attól még szarul esett a dolog.
  • Tegnap előtt volt egy beszélgetésem a nagynénémmel, és leesett, hogy ő azt akarja, hogy normális legyek. Eddig is cseszegettek, persze, viszont eddig nem így láttam a dolgot. Először valamilyen szinten azt gondoltam, hogy tényleg el vagyok cseszve. De most, hogy beszéltem olyan emberekkel, akiknek hasonló problémáik vannak, és mégis jól érzik magukat anélkül, hogy pl. "túlszocializálnák" magukat, továbbá perszeverálnak ezerrel, úgy gondoltam, hogy azért mégsem annyira elvetendő ez az életstílus, amit én művelek. Nem is tudom, lehet, hogy a családom azt hitte, hogy én majd ezeket kinövöm. Azt hittem, a nagynéném megértőbb lesz, miután hallott az AS-ről. De aztán leesett, hogy ő rohadtul természetellenesnek találja, hogy pl. nem járok bulizni, meg nem járok társaságokba, csak nagyon ritkán. Hiába sorolgattam azokat a szociális tevékenységeket, amiket a tanév folyamán végeztem, meg mégis csak, vannak barátaim, akikkel sokat szoktam beszélgetni, alkalomadtán sörözgetni, mozizgatni, pizzázgatni; ő azt mondta, hogy ez nem elég. Puff. Meghogy szerinte a társaság hiányzik nekem, mert "az ember társas lény".
  • Attól sincs különösebben jó kedvem, hogy augusztus van. Sőt, villámgyorsan telnek a napok, produktivitás nélkül. Megint elbasztam egy nyarat, hurrá. Legalább a kibaszott ShitOS-al járnék előrehaladott állapotban, vagy legalább lenne egy csomó Lófasz-kapitány képsorom, de nem. Minden nap kreatív munka nélkül telik, mert mire az ember rá is szánná magát arra, hogy csináljon valamit, már vége a napnak, és fáradt. Amúgy tökre érdekes, hogy az idő mindig úgy felgyorsul a szünet közepe után. De tényleg, pl. a nyaralás előtt tökre jól telt az idő, és produktív is voltam, mióta onnan megérkeztünk, hirtelen eltelt majdnem egy hónap, de kurvagyorsan, én meg értetlenül pislogok.
  • Valószínűleg nem tesz jót az éjszakai üzemmód sem, értem ezalatt a hajnali 4-5 körül való lefekvést. Ma pl. 4 és fél órát aludtam, mert 9-kor kelnem kellett, ugyanis volt a Stargate: Atlantis az AXN-en. Jól is tettem, hogy megnéztem. (Képzeljétek, McKay majdnem felemelkedett!) Viszont asszem a poszt megírása után megyek is szunyálni. Amúgy megfogadtam, hogy korán lefekszem (éjfél és hajnali 2 között), de egyre ritkábban sikerül ezt tartanom. Valahogy éjjel tök jó, nem is tudom miért, viszont gyorsan eltelik az idő éjféltől hajnali 4-ig.

Nem tudom mi derítene jókedvre. Talán az, ha produktív lehetnék, és hatékonyan kihasználhatnám a nyárból hátralévő időt.

Olyan furcsa, hogy tulajdonképpen ezt az állapotot, amelyben én vagyok (most már nem csak a nyarat értem, hanem úgy általában) én úgy fogom fel, mintha egy ideiglenes állapot lenne. Pedig elég régóta tart, és bizony valószínűleg még sokáig fog tartani, ha egyáltalán véget ér az életem vége előtt. Valahogy az van, hogy ott lebeg a szemeim előtt egy optimista jövőkép, hogy majd produktív és hasznos leszek a szakterületemen, megbecsült leszek, és persze lesz egy párom, aki hasonlítani fog rám, akivel majd megértjük egymást és erőt adunk egymásnak. Valószínűleg akkor lennék boldog, és nem akkor, ha társaságokba járnék nap, mint nap. Nekem szerintem elég annyi ember, akikkel most érintkezem, elég annyi barát, amennyi van, csak egy csaj kéne még, na meg persze a megbecsülés, produktivitás.

Day, n. A period of twenty-four hours, mostly misspent.
(Ambrose Bierce)

6 patches

Címkék: horror én gondolat idő aspie

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr561296477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kop 2009.08.08. 20:31:59

Ne már, hogy McKay majdnem felemelkedett :D Az Sg-1 sorozatban kifejezetten egy pöcs volt, ráadásul Carterre is ráhajtott, ezek után nehogy felemelkedjen má'. Én már az Atlantist nem nézem, mert az SG-1 a vége felé eléggé nagyon ellaposodott, és ezen sajnos a két mozifilm sem tudott dobni. Jó, igaz hogy az Ori nagyon kemény ellenfél volt, meg a Continuum film is nagyon tetszett, de már nem volt olyan hangulata a részeknek, mint régen, és nem voltak benne új ötletek sem.

Engem is cseszegetni szoktak, hogy miért nem járok sehova, egy ideig mindig valami mondvacsinált okkal kibújtam az ilyenek alól, aztán egy idő óta meg meg sem hívnak. Mindenkinek jobb így. Nem érzem jól magam társaságban, oszt kész, nemtom mit nem lehet ezen érteni.

Nekem is most volt egy hete ilyen korszakom, hogy kételkedtem az aspoid tulajdonságaimban, de én úgy tettem túl magam ezen, hogy az AS után kezdtem kutakodni a neten, meg újra megcsináltam a teszteket, satöbbi. Az eredmény persze ugyanaz lett mint régen, újra rájöttem, hogy bizony én már csak ilyen vagyok. Na nem a beletörődés a lényeg, hanem a hit, hogy én tényleg aspi vagyok, mondhat bárki bármit. A tünetek magukért beszélnek.

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.08. 22:43:19

@Kop: Muha, most esett le, hogy te is listatag vagy. :) Csak eddig nem sikerült összekötnöm a "Kop" és a "koppany" stringeket. :D

Én sajnos nem emlékszem McKay-re az SG-1 sorozatból. :( Pedig szinte tuti láttam az összes epizódot, csak olyan sok van, hogy ha megnézek egyet, elfelejtek egy másikat. :D Viszont nekem az Atlantiszban McKay az egyik kedvenc karakterem. Úgy egy idő után megszereti az ember, mert kidolgozott karakter, és brutálnagy tudós. Igaz, elég felvágós, csak hát neki van is mire. Én bírtam volna, ha felemelkedik. :D Egyébként hajszál híján megvolt neki.

"Nem érzem jól magam társaságban, oszt kész, nemtom mit nem lehet ezen érteni." ---> Na épp ez az, ezt én se értem. Meg minek erőltesse az ember? Az utóbbi 2 évben azon dolgoztam, hogy sikerüljön szocializálódnom végre, azt pont nyár előtt törődtem bele, hogy kész, "antiszociális" vagyok, ennyi. Utána meg megtudtam az AS-t is, és így most már úgy vagyok vele, hogy ha vannak mások is, akik így vannak, sőt, jól is tudják érezni magukat, akkor minek erőltetni?

Amúgy is csak azért mentem társaságba, hogy megpróbáljak csajt fogni (azt' persze legtöbbször a próbálkozásból nem lett semmi). Eddig elhittem, hogy társaság kell nekem, mert mindenki ezt mondta, én meg azt mondtam biztos igazuk van. Csak azt nem értettem, hogy ha valóban az kell nekem, akkor miért van az, hogy nem is vágyom rá? Elgondolkoztam, hogy mi kéne nekem, de rájöttem, hogy nem társaság, hanem inkább az, amit leírtam a posztban.

Nekem az az egyik kurvanagy érv amellett, hogy AS-es vagyok, hogy rohadt sok eddig tapasztalt "paranormális jelenség" (pl. egy csomó olyan elutasítás, amelyeknek nem értettem az okát) értelmet nyer így, hogy tudatában vagyok az AS-nek. Erre az volt a vitapartner ellenérve, hogy én valszeg ráhúzom a tüneteket a kudarcaimra. És épp ez aggaszt, hogy mi van, ha igaza van? Mert ha igaza van, akkor még árthat is, ha abban a tudatban élek, hogy aspie vagyok.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.08.09. 11:29:31

@MegaBrutal:

szerintem az aspiknak nem egyszerűen társaságra van szükségük, hanem olyan társaságra, ahol emberszámba veszik őket.

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.09. 13:44:13

@31: Ja, ez igaz. Lehet, hogy jobban szeretném a társaságokat, ha olyanok lennének. :D

Bár még úgy sem tudom elképzelni, hogy megaszociális legyek, olyan mértékben, hogy az jelentősen a perszeverációk rovására menjen. Ez lehet, hogy csak azért van, mert az eddigi tapasztalataim ilyen személyiségromboló hatásúak voltak.

Amúgy ha jól emlékszem, a listán ez szóba is jött már, hogy egy aspinak mekkora a társaságigénye. :S

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.08.11. 17:01:44

@MegaBrutal:

Szerintem minden aspinak más a társaságigénye. Nem igazán van univerzális megoldás. Vannak aspik, akiknek egyáltalán nincs is igényük arra, hogy másokkal legyenek, mások meg szívesen lennének másokkal akár állandóan is, csak éppen ezt mások nem akarják. LOL

Nálam az szab gátat a dolognak, hogy a szocializálás jobban lefáraszt, mint az átlagembert, pláne, hogy többnyire innom és dohányoznom kell ahhoz, hogy kellően el tudjak lazulni, és emiatt másnap használhatatlan vagyok.
Meg én annyira nem is társaságba szeretek járni, inkább az jön be, hogy egyszerre 1, vagy max. 2 emberrel találkozunk. Ha már mások is ott vannak, akkor már nem lehet értelmesen beszélgetni.

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.12. 02:59:37

@Ön: Bocs, ha azt sugalltam, hogy minden aszpinak "univerzális" a társaságigénye, ez nyilván nincs így. Sőt. A lényeg az, hogy a legtöbb aszpinak más a társaságigénye, mint az átlagos NT-knek, úgy, hogy az már NT szemmel nézve érthetetlen lehet.

Igazából az volt itt a bajom, hogy miért nem lehet elfogadni, ha pl. én jóval ritkábban igényelek társaságot, és akkor is kevesebbet.

Én is jobb szeretek 1-2 emberrel beszélgetni csak, mint sokkal. Én azt vettem észre ezzel kapcs., hogy társaságban nem nagyon tudok beszélgetni, habár az NT-k meg elkezdenek beszélgetni ilyen felszínes témákról.

Az én társaságigényemről meg azért nem annyira könnyű nyilatkozni, mert nem tudom különválasztani azt, hogy mi az, ami már gyárilag megvolt, vagy mi az, ami a kudarcok miatt alakult ki.

Alkoholról: volt egy osztálytársam, aki azt mondta, hogy részegen vagyok az igazán jófej. :D Tényleg, erről eszembe is jut egy vicces sztori. Volt egy délután, amikor bent kellett maradni a suliban, és valami miatt jókedvem volt, és tökre beszocializálódtam. Pár jófej osztálytársammal hülyültem, meg vicceket meséltem nekik, meg minden szarság. :D Mondjuk hozzá kell tenni, hogy ők tényleg brutáljófej osztálytársak voltak, nyilván ez is közrejátszott. (Valószínű, hogy ellenséges környezetben nem kezdek el poénkodni, hanem inkább behúzom fülem-farkam.) Azt' jött a Zoli (ő szobatárs és osztálytárs is egyben), aki már azért eléggé brutálmértékben ismer engem, és nem hitte el, hogy nem ittam. :D Pedig az úgy tényleg magától jött, semmi alkoholos befolyás hatása alatt nem álltam.
süti beállítások módosítása