HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

DOS ünnep

2010.06.22. 21:53 MegaBrutal

Pár éve kineveztem a június 22-ét a DOS ünnepnapjának, merthogy az utolsó, hivatalos, stand-alone MS-DOS verzió a 6.22-es volt.

Sajnos nem igazán tudom hűen megtartani ezt az ünnepet, mert konkrétan semmi olyasmit nem csináltam mostanában, aminek csak távolról is köze van a DOS-hoz. Csak annyit tehetek, hogy szánok egy-két percet ennek a posztnak a megírására, és mindenkit arra buzdítok, hogy tegyen egy pár másodperces megemlékezést eme régi, elavult, de barátságos operációs rendszerről.

Jó érzés visszagondolni azokra a szép időkre, amikor még csak 10 éves voltam, és az akkori 286-os gépemen pötyögtem a strukturált programozás alapelveit teljes mértékben nélkülöző QBASIC utasításokat.

HIMEM is testing extended memory... done.
(MS-DOS)

3 patches

Címkék: geek deklaráció

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr302102141

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

[chips] 2010.06.23. 13:52:17

azt kifejtenéd, hogy a qbasic miért is nélkülözi teljes mértékben a strukturált programozás alapelveit?
(pl. általad linkelt wiki bejegyzés is a leírtak ellenkezőjét állítja, meg nekem is azt súgják az emlékeim, hogy lehetett azért strukturált programokat írni - igaz egyetlen forrásfájlban kellett garázdálkodni...)

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2010.06.23. 16:20:38

@[chips]: Nem a QBASIC nélkülözi a strukt. prog. alapelveit, hanem én nélkülöztem még akkor, amikor QBASIC-ben nyomultam, mert nem tudtam mik azok. :D

[chips] 2010.06.23. 17:09:46

jahogyúgy, éértem :)

egyébként nosztalgiából is azt mondom, fasza kis nyelv a basic. (vb már nem olyan fasza, azt a dialektust nem szeretem)
süti beállítások módosítása