HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Horror

2009.08.01. 23:29 MegaBrutal

Faszér' kell nekem bash.hu-t olvasnom. Ugye fel vagyok iratkozva a feed-re. Tényleg vannak rajta igazán poénos dolgok, de ma benyomtak egy olyat, hogy megrökönyödtem. Íme:

Márk üzenete:
ezt figy ezen besírsz
Márk üzenete:
megtörtént eset
Márk üzenete:
barcson van egy család és nekik van egy kutyájuk
Márk üzenete:
a kutyának már nagy volt a szőre és le akarták vágni, de a kutya nem hagyja magát
Márk üzenete:
és gondolták kihívják az orvost h altassa el és akkor le tudják vágni a szőrét
Márk üzenete:
kijön az orvos, elaltatja, levágják a kutya szőrét. eddig oké minden
Márk üzenete:
de látják h a kutya csak csak nem kel fől
Márk üzenete:
gondolják főlhívják az orvost és megkérdezik h mi van a kutyával
Márk üzenete:
mondják az orvosnak h nem kel fől a kutya
Márk üzenete:
erre az orvos
Márk üzenete:
az bebaszna mert elaltattam : DDDDD
 .Livi üzenete:
OMG!!!!!!!!!!!XD

Forrás: bash.hu/#75712

Na most ennek a gyöngyszemnek a pontszáma jelenleg +85, mondjuk én azért nyomtam neki egy mínuszt. Feed-en kaptam a cuccost, tehát ez egy új bejegyzés, és annyira tetszik a népnek, hogy máris ennyi pozitív szavazatot kapott.

Pedig kíváncsi vagyok arra, hogy mégis milyen emberek tudnak ezen röhögni. Mondjuk úgy önmagában viccnek nem lenne rossz, de a mesélő szerint ez egy megtörtént eset. Nem értem mi a vicces azon, hogy egy család egy félreértés következtében elveszített egy családtagot. Én különösen érzékeny vagyok az ilyenekre, mert van egy macskám, és tudom, hogy egy házikedvenc igencsak az ember szívéhez tud nőni.

Ezzel szemben sok majom tud röhögni házikedvencek halálán, különösen a macskákra jár rá a rúd. Nyilván az elmesélt történetben a család is hibás, hogy nem tették egyértelművé az állatorvos számára, hogy hogyan is értik az altatást, hiszen köztudott, hogy ezt két féle képpen lehet értelmezni az adott szituációban. De hogy az emberekben ne legyen annyi empátia, hogy inkább elszomorodna a történetet olvasván, az imho elég baj. És még az aszpikra mondják azt, hogy nem képesek empátiára... Bár nem is tudom, hogy ez a dolog a taplóparaszt vs. értelmes ember, vagy az aspie vs. NT kérdést érinti-e, vagy esetleg mindkettőt.

Death is terrifying because it is so ordinary. It happens all the time.
(Susan Cheever)

4 patches

Címkék: horror antikultúra

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr971282250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

semota · http://livewithit.blog.hu 2009.08.01. 23:54:35

Azért azt látni kell, hogy ez a történet nem arról szól, hogy "há-há, milyen vicces, hogy megdöglött a kutya", hanem az állatorvos droidságáról. És azt se hiszem, hogy a leírt eseménysor tényleg megtörtént volna, mert ha tényleg a hosszú szőr miatt kellett volna elaltatni a kutyát, akkor megmondják a dokinak, h mi miatt kell, és akkor ő is rájön, hogy nem örökre gondolták a dolgot... Szerintem ez csak amolyan nagyvárosi mítosz, ami attól üt nagyot, hogy megtörtént esetként mesélik el.

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.01. 23:59:53

@31: Hát legyen igazad, bár én simán el tudok képzelni ilyen hülye embereket, mind a család, mind az orvos részéről, hogy ezt eljátsszák.
Levágom, hogy nem a halál a fő humorforrás, szerintem inkább a félreértés. Márpedig félreértésekből valóban sülnek ki jó poénok, de ez nem az. Ez nekem nem vicces, persze lehet, hogy én veszem túl komolyan.

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.02. 00:05:14

@31: A másik meg az, hogy azt se értem, hogy miért kell úgy mesélni valamit, hogy megtörtént, amikor nem is történt meg. :S

peetmaster · http://nemdohanyzom.blog.hu 2009.08.13. 19:46:22

a macska aranyos. Nekem is van 2. Szomorú lennék egy ilyentől.
süti beállítások módosítása