HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Initialization

2009.07.28. 10:55 MegaBrutal

Már rég óta foglalkoztatott a gondolat, hogy blogot indítsak. Annak idején a honlapomra is írtam néhány olyan "hírt", ami inkább egy énblogra illett volna, bár ez nem volt jellemző - ott inkább az új alkotásaimat jelentettem be. Mostanában sok bloggal találkoztam, tegnap végig is olvastam egy egészet. (Na jó, csak 20 bejegyzés volt rajta. :D) Alapvetően jó ötletnek tartom ezt a blogolást, ami eddig visszatartott, az inkább az, hogy "WTF? Ki a retket érdekelnék én? Mit tudok én írni, ami érdekes?" - ahogy látom nem én vagyok az egyetlen, aki ezeket a kérdéseket felteszi. De mégis láttam egy-két egész olvasott énblogot.

Mondhatnám azt, hogy nem érdekel, ha a kutya se fog olvasni, mert ezeket a dolgokat úgyis magamnak írom le, stb. De ez csak védekezés lenne - előre is. Igen is szeretném, hogy olvassanak. Hátha van azért pár ember, aki nem tartja teljesen érdektelennek, hogy mi a retket gondolok az kibaszott nagyvilágról. Persze tudom, ez amolyan egoista gondolatnak tűnik, sőt, egyenesen úgy hangzik, mintha én azt gondolnám, hogy érek valamit, de ez van. Igen, megengedtem magamnak, hogy ezt leírjam. Az én blogom az én váram - itt én vagyok a király.

Tehát nem kicsi a valószínűsége, hogy ez a blog amúgy teljesen érdektelen lesz, de azért legalább elmondhatom, hogy megpróbáltam. A blog jellegéről annyit, hogy lesz rajta mindenféle, amit én gondolok, vagy engem érdekel. Sokan külön blogokat csinálnak ezeknek a külön kategóriáknak, de én nem fogok. (Ez alól csak a Lófasz-kapitány kalandjai a kivétel, aminek tényleg külön blogot kellett létrehoznom.)

Magamról egyelőre csak annyit, hogy 20 éves vagyok, geek, és ezután nem lehet nehéz kitalálni, hogy informatikus pályára készülök. A továbbiakat majd a további bejegyzésekben. ;)

A lap stílusát tegnap szerkesztettem, mondanom sem kell, hogy nem volt a blog.hu-nak olyan sablonja, ami fekete alapon zöld karakteres. Ebből következik, hogy majdnem teljes mértékben át kellett írnom egy sablont ahhoz, hogy úgy nézzen ki az oldal, ahogy kinéz. Viszont a dolog még nem tökéletes, itt-ott előforduhatnak olyan dolgok, amelyek hülyén néznek ki, ha találkozol ilyennel, pls. jelezd. A másik - a bejegyzések végén látható villogó kurzor néhány böngészőn (pl. Internet Explorer) nem fog villogni. Viszont nincs kedvem készíteni egy tutira villogó animált GIF-et. Ez van. Nem tudom mi a faszért nem lehet implementálni, hogy ha "text-decoration: blink;" van, akkor villogtatni kell, ha egyszer a normálisabb böngészők fejlesztői meg tudták oldani.

Végezetül, kötelességem tájékoztatni a kedves Olvasót a blog minőségére vonatkozó mindennemű garancia hiányáról:

This blog is provided in the hope that it will be useful, but WITHOUT ANY WARRANTY; without even the implied warranty of MERCHANTABILITY or FITNESS FOR A PARTICULAR PURPOSE.

Upload new patch

Címkék: deklaráció

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr421273188

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása