HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Gondolatok hajnali 3 és 4 között

2009.08.29. 04:03 MegaBrutal

A következő dolgok jutottak eszembe a címben jelölt időintervallumban.

  1. Miért kell az embernek aludnia? Félre ne értsetek, aludni tök jó dolog. Főleg, ha álmodik is az ember. Szeretek álmodni. Gyakran előfordul, hogy az álom valahogy szebb, mint a valóság. Még ha szomorú is. A szomorú álom legalább megható. Viszont tény, hogy most elálmosodtam egy kicsit, de úgy háromkor még tök éber voltam. Ilyenkor az ember sajnálja, hogy vége a napnak, és hogy mennie kell aludni. Amúgy is aludtam délután, mert tök szunyás voltam, és most úgy nincs kedvem. Meg úgy nincs kedvem beszunnyadni, és felébredni reggel. Valami miatt nem szeretem a reggeleket, talán a reggeli kóma miatt. Megjegyzendő, hogy a nyári reggelek azért mégis tök light-osak, majd akkor fogom utálni a reggeleket igazán, ha elkezdődik a tanév. Most legalább nem a mobil csipogására kell ébrednem, szóval most mégis szép az élet. De akkor meg minek reklamálok? Bazmeg. Ki kéne törölnöm ezt a pontot, de nincs kedvem.
  2. Mi a faszért éhezem én meg hajnalban? Kajakra, minden nap úgy hajnali 2 körül éhes leszek. Kéne valami háztartási keksz, tapasztalatból mondom, hogy a hajnali éhség elcsendesítésére pár szem keksz elég. Mondjuk olyan 3-5. Bónuszként betolnék még 5-öt. De nincs keksz. Vagy erőt veszek magamon, és csinálok magamnak kaját, vagy inkább éhesen fekszem le aludni. Ez még eldől.
  3. Mióta használom az RSS-t, fel vagyok iratkozva néhány blogra, meg hírre. Érdekes módon a Steam RSS News Feed frissül a leggyakrabban, fél óránként jön egy számomra tökre érdektelen hír. Egy korábbi hibámból tanulva muszáj volt feliratkoznom, és inkább szopom az érdektelen híreket is, csak hogy negyedévente olvashassak egy érdekeset is. Feltűnt, hogy 24 órán belül 2 Steam client update is volt. Szerintem az elsővel elbasztak valamit, amit sürgősen javítaniuk kellett a másodikkal. :D Persze ez csak tipp. A hírben említett fix által javított bug lehet, hogy az előző update előtt is jelen volt.
  4. Rodiellel az alábbi életbölcsességeket hoztuk össze GTalk-on. Ebben látszik, hogy milyen naiv-optimistán állok hozzá ehhez az élet dologhoz.
2:54 Bassza meg.... ezek után kurvára parázok, hogy át ne soroljanak költségtérítésesbe.
  Amint átsorolnak, máris vége az egyetemi tanulmányaimnak.
 Rodiel: nekem is.
  de nem fognak :)
2:55 nem lesz rá idejük :D
 én: De bazmeg.... havi 180 000 Ft???? Annyit nem tudnék kiperkálni.
 Rodiel: ki tud?
2:56 én: Hát nem tudom... ez a csávó úgy tűnik bent maradt legalább egy egész félévet költségtérítésesen.
  Muterja perkálta. Legalábbis nekem ez jött le a posztból.
 Rodiel: úgyértem hús-vér ember :D
2:57 amúgy parázni fölösleges. ha átraknak max lelépsz.
 én: (Btw, milyen kibaszottul ronda betűtípust használ már a csávó???)
  Jó... max. lelépek. De akkor ott el van baszva az életem.
 Rodiel: ez a default font
  blogspoton
2:58 az életed így is el van baszva :D
 én: Sztem nagyon ronda.
  Igen, persze, hogy el van baszva, de azon munkálkodtam eddig is, hogy jobb legyen. ;)
 Rodiel: heh
  naiv vagy bazmeg
 én: Márpedig ha elvégzem az egyetemet, valszeg javul az életszínvonalam-
2:59 Rodiel: aha, persze.
3:00 én: Pl. ha keresnék pénzt, mint infós, milyen brutál lenne megvenni olyan dolgokat, amik úgy érdekelnek. Jó, nyilván nem elsősorban ezt értem az élet javításán, de ha mást nem, ez azért csak összejön ha tényleg elvégzem az egyetemet.
3:02 Rodiel: aha, persze.
de csak ideiglenesen
 én: Vagy úgy gondolod, predesztinálva vagyok a sysadmin sorsára?
 Rodiel: nem
3:03 de másra igen
 én: Pl.?
 Rodiel: muahha :D
  amire én
3:04 megdöglesz, kiscicám :)
 én: Jó, de mindenki megdöglik.
 Rodiel: hát épp ez az.
3:05 én: Márminthogy, OK, hogy megdöglöm. Leszarom. De addig is fasza lenne kicsit gyarapítani az emberiség értékeit - valamivel, valahogyan. :)
 Rodiel: muhahaha
  csak ez az emberiséget nem érdekli :)
 én: Akkor a kurva anyját.
3:06 Én minden esetre megteszem a magamét.
  Ha sikerül elérnem, hogy közben esetleg jól is érezzem magam, akkor már fasza.
3:07 Rodiel: :)
  nem fog
  dolgozni mindenkinek kell, és az kizárja h jól érezd magad
 én: Hogy a faszba zárná ki?
3:08 A munkát is lehet élvezni.
  (Elvileg.)
 Rodiel: jah bocsi, aki olyat dolgozik, ami érdekli... :)
  ezt mindig elfelejtem
3:09 én: Én nem akarok parasztkodni, de szerintem nekem egyelőre még megvan az esélyem arra, hogy olyan munkám legyen, ami érdekel is.
3:10 Rodiel: jah. neked meg.
  :/
  de ez mér lenne parasztkodás? :)
3:12 én: Azért, mert egyesek a kijelentésemet bunkózásnak, mellveregetésnek, egoizmusnak, lenézőnek és nagypofájúnak érezhetik.
3:13 Pedig csak egyszerű tényközlés. :)
 Rodiel: wtf.
3:14 én: 3:14 van. A nap Pi perce. :D
3:15 Rodiel: muhaha
  mint a leetidő :)
 én: Az mi is?
3:16 Rodiel: 13.37
 én: Hehe. :D
  Na meg ott van a 6 óra 22 perc is.
 Rodiel: kurvaélet, jöhetnél a szobámba debuggolni, már a negyedik fajta izé mászik rajtam.
3:17 én: Muhaha. :D Bogár? :D
 Rodiel: ja.
  meg egyéb rovar.ú
  
3:18 én: De tetszik a kifejezés. ;)
3:19 Rodiel: hehe.

Na szóval ez van. Akármennyire is szar az élet, én szeretek élni. Meg nagyjából leírtam, hogy miben látom az élet értelmét. A többit csak poénból hagytam meg. Pirospont annak, aki kitalálja, hogy miért nevezetes a 6 óra 22 perc.

A "parasztkodás" említésénél meg leesett, hogy milyen jó, hogy vannak emberek, akikkel köntörfalazások nélkül lehet beszélgetni. Majdnem minden NT lebaszott volna azért a bizonyos mondatomért, hogy vegyek vissza az arcomból. Főleg az NT csajokkal szemben hatalmas a kommunikációs szakadék. De a Rodielnek nem kell selyembe bugyolálnom a gondolataimat, csak úgy leírom őket, ahogy vannak, és megérti. Nyilván nem értünk egyet mindenben, de legalább kommunikációs szakadék nincsen. Vagy legalábbis csak nagyon kicsi. Kösz, Rodiel! :)

Ez egy akkora szar poszt lett, hogy magamtól kell idéznem a végén, mert nincs olyan szar idézet, ami elég szar ahhoz, hogy passzoljon ehhez.
(Én)

6 patches

Címkék: én gondolat

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr481345486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kemiviki · http://wowoskiscsaj.blogspot.com/ 2009.08.29. 22:18:45

Hát elhet hogy hülyeség de a 6.22ről nekem az MS-DOS 6.22 jutott eszembe mivel az volt az utolsó önálló verzió:)

MegaBrutal · http://lofaszkapitany.blog.hu 2009.08.29. 22:26:06

@Kemiviki: Ott a pont! ;) Igen, az MS-DOS 6.22-re gondoltam.

Biztos, hogy nem csalsz? :) (Úgy értem, biztos, hogy nem azért tudod, mert ezt valamikor említettem már MSN-en?) Persze tök mindegy, attól még a pirospont a tiéd, csak kíváncsi vagyok. :)

Kemiviki · http://wowoskiscsaj.blogspot.com/ 2009.08.30. 02:12:09

Nemszoktam csalni:) Nememlékszem hogy mondtad volna. Köszönöm a pirospontot:P

zsú 2009.08.30. 22:16:04

Szia! veszek neked kekszet.Egyébként próbáld ki hogy éjfél előtt elmész csicsiba,rögtön kellemesebbek lesznek a reggeli ébredések.Ez törvényszerű,még ha néha- néha jó is megszegni ezt a törvényt.Az embernek kell pihennie,nem működik nélküle.Ha nem eleget alszik nem tud reálisan teljesíteni.Egész napi hangulatomra rányomja a bélyegét az elégtelen alvás. Egyébként hallottál a gyógyító álmokról? Vannak olyanok is amelyek jeleznek az embernek.A rémálmok azok az Elm utcában vannak.

lepisma_saccharina · http://lulu.com/spotlight/nordlicht 2009.09.01. 03:00:10

@MegaBrutal:
Amúgy én is szeretek élni sajnos :-D, de ez nem ok arra, hogy mindentől féljek, sőt ;-)
süti beállítások módosítása