HTML

Description

Ez a blog rólam szól, következésképpen érdektelen.

Recent patches

  • MegaBrutal: @vilagoskek: Tévedsz, ez a poszt nem a feministákról szól, a feministák jó arcok! :P Ezennel elhat... (2013.10.27. 22:54) Bitch Proud
  • _Epikurosz_: A hiba a "kurva" szó jelentései közötti különbségtétel hiányában van. Pont aspie trait. Az alapjel... (2013.05.31. 21:21) Bitch Proud
  • vilagoskek: Ma már nem kurvának hívják őket,hanem feministának..Légy trendi :P (2013.01.05. 20:13) Bitch Proud
  • Lenart33: Még csak annyit, hogy kínálat abból van, amire van kereslet. Amíg vannak emberek, akiknek kell az ... (2012.07.13. 16:36) Bitch Proud
  • Lenart33: @Vaddi: Teljesen igazad van, pont ugyanezt akartam leírni! (2012.07.13. 16:34) Bitch Proud
  • Utolsó 20

Utilities

Kibaszott augusztus

2009.08.06. 14:09 MegaBrutal

Kurvagyorsan telik az idő. Egyszerre csak a pofámba baszódott az augusztus, amiről ismeretes, hogy a nyár utolsó hónapja. Mostanában nemhogycsak a napok, hanem a hetek is villámgyorsan eltelnek, és tudván, hogy egy hónap kb. 4 hétből áll, rohadtul nem vagyok vidám.

Az augusztus olyan, mint a hetek vasárnapja, és a szeptember pedig olyan, mint a hetek hétfője. A párhuzamnak van jelentősége. Tanév közben ugye a vasárnap még ugyan szabad nap, de betölti egy rossz érzés, a tudat, hogy mi lesz hétfőn. Ez középiskolai korszakom korai szakaszában volt a legrosszabb, ugyanis akkor még úgy nyomultam, hogy vasárnap este felutaztam a kollégiumba, és ott aludtam. Meg hát akkoriban még nem élveztem a sulit (az utolsó két évben tök jól megszerettem ugyanis). Úgy tényleg nagyon sok volt egyébként, hogy egy héten csak 2 éjszakát aludhattam itthon, és a vasárnap is korán véget ért. Igen, korán. Nálam egy nap úgy éjfélig tart, esetleg 11-ig (most nyáron persze van, hogy hajnali 4-ig), de semmiképpen sem este 7-ig. Mert bizony, amikor én kitettem a lábamat itthonról, véget ért a nap, mert csak a vonatozás és a lefekvés maradt hátra. Sőt, még az előtte levő órákat is beárnyékolta a készülődés. Ennek kivédésére szoktam rá egy idő után arra, hogy hétfőn hajnalban utaztam fel Budapestre, és egyből a suliba mentem be a nagytatyóval együtt. Így volt egy király kis vasárnap estém, igaz, annak is volt azért valami kesernyés íze, de mégis csak vasárnap este volt. Kb. éjfélkor feküdtem le, 5 órát aludtam, tehát minden hétfőn zombi voltam. (A másik meg az, hogy mintha direkt velem basztak volna ki, az utolsó 3 tanévben mindig úgy alakult az órarend, hogy hétfőn volt nulladik. Volt, hogy egész héten nem volt nulladik, csak hétfőn. Csakazértis hétfőn, hogy nehogy már egy órával később kelhessek.) Látván zombulásomat, sokan megkérdezték, hogy "de hát miért nem mész fel a kollégiumba vasárnap?" Az még OK, hogy a nemkoleszosok megkérdezték, mert ők nem tudják becsülni az otthonlevés áldását (mivel állandóan otthon lehetnek), de ugyanúgy kérdezgették a koleszosok is. A vicces az, hogy a büdös életbe' nem tudtam elmagyarázni nekik a dolgot, hogy miért jó egy otthoni vasárnap este, egyesek kb. minden hétfőn feltették ezt a kérdést, én meg mindig daráltam a választ, egy idő után meg herótot kaptam a kérdéstől. Erre a jóbarátom azt mondta (aki persze szintén 80x rákérdezett a dologra), hogy "mert senki sem gondolkozik úgy, mint te". Ezen elgondolkoztam, hogy vajon mi a faszért gondolkozom ennyire másképp, legalább erre van már egy magyarázatom, sok kedves olvasóm tudja, hogy miről beszélek, a többieknek meg nem most fejtem ki...

Ezen bevezető után vegyük át, hogy miért annyira szar, hogy ilyen brutálisan gyorsan közeleg a nyár vége! Hát azért, mert azokból a dolgokból, amiket elterveztem, hogy nyáron művelni fogok (mert hát csak ilyenkor van időm) alig csináltam valamit. Illetve csak egy nagyon keveset. Ezek többnyire ilyen produktív tevékenységek, mint a programozás, írás, és ilyenek. Jó, mondjuk a blog írást is ide sorolom, ezt legalább csinálom az eltervezett dolgok közül. Meg gondoltam, fizikailag is megpróbálom kipihenni magam. Ez a project se halad valami jól. Azt is elgondoltam, hogy a nyáron ismét végig tolok egy-két nagy kedvenc játékot (pl. a System Shock 2-őt), meg esetleg elolvasok egy könyvet. Júniusban tényleg végig toltam egy játékot, a Jedi Knight II-őt, nagyon jó volt. Egyébként júniusban meg július elején még foglalkoztam a dolgokkal, aztán punnyadás, ami kb. a nyaralás után állt be. Emlékszem, a nyaralás előtt foglalkoztam az egyik projektemmel, akkor rá is álltam rendesen, de aztán a nyaralás kizökkentett a dologból.

Mindez azért szar, mert tanév közben tutibiztos, hogy nem lesz időm ilyenekkel foglalkozni, mert hát ha egyszer középiskolában sem volt időm, akkor egyetem alatt miért lenne? Az a baj, hogy tanév közben hétvégén sem nagyon tudtam érdemben dolgozni, mert ha épp rá is álltam valamire mondjuk szombaton, akkor azzal még tudtam foglalkozni vasárnap, aztán utána hétköznap nem, vagy csak keveset. Hétfőn, kedden még sokat gondoltam a dologra, de péntekre már kizökkentem, elment a kedvem, és gyakran előfordult, hogy nem jött vissza hétvégén. Egyedül egy projekttel tudtam érdemben foglalkozni a tanév alatt a laptopomon.

Shit, miért nem lehet a nyár hosszabb, illetve én miért vagyok ilyen szar, hogy nem tudok alkotni, amikor van rá időm?

Time is what we want most, but what we use worst.
(William Penn)

Upload new patch

Címkék: én idő

A bejegyzés trackback címe:

https://megabrutal.blog.hu/api/trackback/id/tr991292665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása